Donnerstag, 21. Januar 2010

Sumo, Natel und Co.

4 Kommentare:

  1. jetzt duets worke!
    uaaaaah, so geil, hoff du chasch das natel schön hacke für bi uns, isch jo meeeeeeeega geilo.
    danke fürd sumo impressione, isch luschtig z gseh :P und s velo nimmsch hoffentlich ind schwiiz mit, isch jo mega härzig!
    seht us wies dir guet goht, alles liebi us de (uf einisch wieder) verschneite schwiiz

    AntwortenLöschen
  2. jap jez duets worke :)
    yeah es velo! :D genial!
    ich will au sones natel :o. chame dr jez sms odr so schicke?
    wenn gits die erste idrück vo karaoke und usgang? :>

    vill spass mit dine neue spiilzüg ;) lg häxe

    AntwortenLöschen
  3. @ martin: jo do defuer muess i erscht no es paar kollege finde.. hehe, aber ich gib mr alli mieh..

    @ baaarbara: jo ich hoff scho dass ich das natel irgendwie in dr schwiiz zum laufe bring.. jo ich fahr am beschte mit em velo vo japan ind schwiz, oder wie stellsch dr das vor???

    AntwortenLöschen